Jak rzep psiego ogona…

… tak i dzisiejszy zbiór video. Robale mózgowe, gwałt przez uszy – zwal jak zwał. Po piosnce miłej z ostatniego wpisu (rzecz o Picardzie), przypałętuje się do mnie okazjonalnie kilka rzeczy, co to ich z głowy nie wygonisz (lub dośpiewasz za każdym razem, mimo braku nań ochoty) choćbyś podejmował środki wyjątkowo brutalne (gumowy młotek to mój absolutny faworyt).

Coś, co długo nie pozwalało mi zapomnieć o matematyce i funkcjach kwadratowych:

A skoro za tydzień powrót na studia, to macie:

Cóż poza tym? Bardzo wryły się w mą podświadomość pieśni z Chowdera typu: „Jam nie twój chłopiec” czy „Boczek sałata pomi…”, których Rorq szczerze w moim wydaniu nienawidzi. Podaruję sobie we wpisie i to, i Crazy Frog, i Sex Dwarfa*, i Nowy God. W końcu nie umiem być złośliwa.

* – Soft Cell ma ode mnie w zęby (nie za pankopulację, a za imprezę u Ryśka23)

Dajcie znać, gdybym o jakimś robalu zapomniała tu rzec. Eurodance to chyba zbyt lekki kaliber, zaś radiowy chłam – nie ta liga masakratorów.

Informacje Shari
Enneagramiczna 4w5 (aspołeczna indywidualistka). Żyję sztuką i potrzebą jej tworzenia; żywię się słodkimi, słabymi piwami (czyt.: wegetarianka). Jestem domorosłą florystką i fryzjerką. Bawią mnie absurdalne rzeczy i abstrakcyjny humor. Wierzę w to, że człowiek bez ogromnej, dziecięcej wręcz wyobraźni jest wewnętrznie ubogi.

5 Responses to Jak rzep psiego ogona…

  1. Eurodęs to owszem, niby nie ta liga, ale ten utwór

    w połączeniu z choreografią jak najbardziej się kwalifikuje pod robala, na którego cierpię już z 15 lat 🙂

    • sharotka says:

      – Wracaj tu, niegodny, hipisa wybijemy ci z głowy! 😛

      Nigdy nie obejrzałam tego teledysku do końca. I świat nie jest już tym samym, co trzy minuty temu…

  2. Gigucha says:

    krzysiu:)

  3. Gigucha says:

    nie zapominajmy o tym.

Skomentuj

