Muzyczne przebieżki

Pewna vlogerka przypomniała mi o pewnej pani, która to robi pewien rodzaj muzyki z typu miłych dźwięków. Mowa o La Roux, stworzeniu niespecjalnie pięknym, acz ciekawym. Moje pierwsze skojarzenie pomknęło w kierunku Junior Boys (relacja z koncertu niebawem). Ciężko rzecz, czy to przez podobne rejestry wokalne, czy zwyczajnie zabawy synthpopem. Wrzucam oba zespoły na wypadek, gdyby ktoś nie kojarzył.

Informacje Shari
Enneagramiczna 4w5 (aspołeczna indywidualistka). Żyję sztuką i potrzebą jej tworzenia; żywię się słodkimi, słabymi piwami (czyt.: wegetarianka). Jestem domorosłą florystką i fryzjerką. Bawią mnie absurdalne rzeczy i abstrakcyjny humor. Wierzę w to, że człowiek bez ogromnej, dziecięcej wręcz wyobraźni jest wewnętrznie ubogi.

3 Responses to Muzyczne przebieżki

  1. Gigi says:

    La Roux wygląda jak ładny chlopiec;) lepiej się jej slucha niż oglada teledyski. bo straaaasznie się nic nie dzieje.
    Junior Boysi bardziej do mnie przemawiają. wokalnie i wizualnie. wydaje misię, ze porownując, są po prostu bardziej esencjonalni (nie dam rady tego wytlumaczyć).

  2. Bohaterowie – dawno nie spotkałem tak mdłych osobowości, być może jest to pozostałość po lekturze Wegnera, a może po prostu taka jest prawda.

    • sharotka says:

      A może po prostu obiera inną drogę artystyczną i to, co dla jednego jest wyraziste, dla drugiego zakrawa na banał i wulgarność? Nie wiem, zgaduję tylko.
      Dobra muzyka to nie koniecznie od razu Combichristowe walnięcie, albo hardrockowy, sążnisty riff. Ale Zajdla na koncie nie mam, więc żadna ze mnie specjalistka ds. niemdłych.

Skomentuj

