ElectroHead od kuchni

Pisałam już kiedyś o audycji. O tu: mmnowasol.pl

Od tamtej pory electroheadowa rodzina się nam powiększyła. Zaś w 4 różach dla Lucienne co dwa-trzy miesiące preparujemy imprezy. Bez depeszy ani Rammsteina. Bez eurodisco czy dubstepu. Czyli co w zamian?

Oczywiście mnóstwo EBM-u od Łukasza. Do tego synthpop i Fronty od Rorq’a. Ja jeszcze do niedawna łudziłam się, że ludzi można karmić eksperymentami i muzą nad wyraz ambitną, stąd w moich setach IDM. Znalazłam nawet miejsce dla Björk. Ale kiedy banda gothów na Architecta wypluwała skandowania: „to-jest-techno!”, to ja przepraszam bardzo…

(tak, wszystko to robi jeden, bardzo zdolny facet)

Oczywiście tak zwani „electrofani” wolą power noisową łupankę, niewiele różniącą się od techno właśnie. Niech będzie. Tak się składa, że za dwa dni mam do zagrania swój set. Średni poziom hałasu:

Wychodzę z założenia, że to i tak jest lżejsze od metalu, którego z uwielbieniem słuchałam w liceum. Coś mnie ostatnio klimat wziął na takie szurania po prostu.

Dobiegły mnie pytania, czy będzie więc (Przy dość ciężkim zestawie setów) chillout room. Niestety, nie w tej odsłonie. A jeśli nawet, to co by miało lecieć?

Nie no, przecież skąd? Olśnili mnie, że album Kid A to nie electro.

Cały czas czekam, aż Gigi wpadnie wreszcie z ekipą na imprezę. Przynajmniej będzie dla kogo puszczać IDM-y i ambienty.

Za dwa dni koncert Controlled Collepse (impreza jako after party) , jutro audycja o Skinny Puppy. Jakbym nie truła, i tak mam banana-nanana-na-ry-ju. Houk.

Informacje Shari
Enneagramiczna 4w5 (aspołeczna indywidualistka). Żyję sztuką i potrzebą jej tworzenia; żywię się słodkimi, słabymi piwami (czyt.: wegetarianka). Jestem domorosłą florystką i fryzjerką. Bawią mnie absurdalne rzeczy i abstrakcyjny humor. Wierzę w to, że człowiek bez ogromnej, dziecięcej wręcz wyobraźni jest wewnętrznie ubogi.

Skomentuj

