Zbiera mi się…

…a w zasadzie nam obojgu. Dzielę się. Znowu galeria, wiem, nuda.

1. Kubki z kotami

Od lewej: śpiąco-mruczący, filiżanki od Magdy i fili wydziwiane, koto-psie.

Od lewej: śpiąco-mruczący z tesco, filiżanki od Magdy i fili wydziwiane, koto-psie.

Kocia ferajna, mały z... pepco? i mój ulubiony - kocie przyjęcie (tesco).

Kocia ferajna, mały z... pepco? i mój ulubiony - kocie przyjęcie (tesco).

Ferajna2, Empik i no name.

Ferajna2, Empik i no name.

2. Foki

Wicie rozumicie. Na tym punkcie jestem absolutnie pierdolnięta. Największa (i najładniejsza) pluszowa jest od Wikci, reszta z Lumpa. Z termometrem w Rossmannie mierzyłam się na spojrzenia kilka tygodni. Otwieracz do piwa wygrany na aukcji allegro.

Wicie rozumicie. Na tym punkcie jestem absolutnie pierdolnięta. Największa (i najładniejsza) pluszowa jest od Wikci, reszta z Lumpa. Z termometrem w Rossmannie mierzyłam się na spojrzenia kilka tygodni. Otwieracz do piwa wygrany na aukcji allegro.

3. Zwisy okołoszyjne

Od lewej: Robin Ruth, Disney Tie Rack, Cardinalli, Hugo Boss, Kenzo (żeby nie było - wszystkie moje).

Od lewej: Robin Ruth, Disney Tie Rack, Cardinalli, Hugo Boss, Kenzo (żeby nie było - wszystkie moje).

Jedwabne apaszki od babci. Mam także gdzieś w odmętach szafy zwyklejsze, żorżetowe, ale za nic w świecie nie jestem w stanie ich odszukać...

Jedwabne apaszki od babci. Mam także gdzieś w odmętach szafy zwyklejsze, żorżetowe, ale za nic w świecie nie jestem w stanie ich odszukać...

4. Biżuteria

Naciepane.

Naciepane.

Czarne serduszka, te małe pojedyncze i koniki morskie - Glitter, a mniej więcej od lewej: srebrne z koralem, srebro i onyks - przywiezione z wakacji; skrzypce, różowy kwarc i modelinowe groszki - podarki; u góry jest porcelana emaliowana i oprawiona srebrem -po prababci; duże, ciężkie trapezy mam z C&A lub H&M.

Czarne serduszka, te małe pojedyncze i koniki morskie - Glitter, a mniej więcej od lewej: srebrne z koralem, srebro i onyks - przywiezione z wakacji; skrzypce, różowy kwarc i modelinowe groszki - podarki; u góry jest porcelana emaliowana i oprawiona srebrem -po prababci; duże, ciężkie trapezy mam z C&A lub H&M.

Czarne naszyjniki: Glitter; od góry: drewno i kość słoniowa - prezent (z antykwariatu); zielone kamienie kupione milion lat świetlnych temu w sklepie indyjskim; drobne kamyki - po prababci.

Czarne naszyjniki: Glitter; od góry: drewno i kość słoniowa - prezent (z antykwariatu); zielone kamienie kupione milion lat świetlnych temu w sklepie indyjskim; drobne kamyki - po prababci.

Łańcuszki, broszki i zawieszki. Godniejsze uwagi: motylek - klamra na apaszek, puzdereczko z Maroka i kwarcowy zegarek na szyję od Mamy.

Łańcuszki, broszki i zawieszki. Godniejsze uwagi: motylek - klamra do apaszek z allegro, puzdereczko z Maroka i kwarcowy zegarek na szyję od Mamy.

5. Szerokie paski

Skrajne: z przeceny w Top Secret; czarny: Cropp; Fioletowy, skórzany - Lump. W zasadzie cienkie są wciepane tam, gdzie żorżetowe apaszki, sorki.

Skrajne: z przeceny w Top Secret; czarny: Cropp; fioletowy, skórzany - Lump. W zasadzie cienkie są wciepane tam, gdzie żorżetowe apaszki, sorki.

Ponieważ nikogo specjalnie nie obchodzą księgozbiory i kolekcje płyt (bo wszystko to do znalezienia jest w necie…), wrzucam koty, foki i fata/łachy, efekt schizy ostatniej dekady. Sama też lubię się gapić na ładne rzeczy albo, co gorsza, zacne makijaże (jednakże kosmetyczka systematycznie dobierana, stąd jej absencja we wpisie). Najchętniej gromadziłabym cięte kwiaty, ech.

Informacje Shari
Enneagramiczna 4w5 (aspołeczna indywidualistka). Żyję sztuką i potrzebą jej tworzenia; żywię się słodkimi, słabymi piwami (czyt.: wegetarianka). Jestem domorosłą florystką i fryzjerką. Bawią mnie absurdalne rzeczy i abstrakcyjny humor. Wierzę w to, że człowiek bez ogromnej, dziecięcej wręcz wyobraźni jest wewnętrznie ubogi.

One Response to Zbiera mi się…

  1. rorq says:

    Foków i zegarów jest więcej. Czas na REMAMĘT i pokazanie nowych zdobyczy…

Skomentuj

