Anonymous’owy wielbiciel, czyli jak to człowieka ponosi w weekend

Okoliczność, czyli gałkokrocie

Okoliczność, czyli gałkokrocie

Przyznam się od razu: nie wszystkie moje pomysły są niegłupie. Ale co robić, by zabić nudę?

– Rorq, a może cię ucharakteryzuję?

Niemal od razu pożałował swojej zgody… Na własnej skórze poczuł kredkę, bronzer, cienie i rozświetlacz. Niemniej, godzina wyjęta z życiorysu zdawała się być owocną…

Gdzie z tą kredką pchasz mi się, plebie, do oka?!

Gdzie z tą kredką pchasz mi się, plebie, do oka?!

Panie i panowie...

Panie i panowie...

Nie wiadomo dokładnie czemu, ale mam wrażenie, że niepotrzebna nam już w domu piątego listopada maska V

Remember remember...

Remember remember...

A tużem!

A tużem!

Pytanie konkursowe: Czy w Pakistanie żyją wiewiórki?

Pytanie konkursowe: Czy w Pakistanie żyją wiewiórki?

Zdjęcie profilowe

Zdjęcie profilowe

Oj, w kościach czuję, że takich galerii powstanie więcej…

...

...

Informacje Shari
Enneagramiczna 4w5 (aspołeczna indywidualistka). Żyję sztuką i potrzebą jej tworzenia; żywię się słodkimi, słabymi piwami (czyt.: wegetarianka). Jestem domorosłą florystką i fryzjerką. Bawią mnie absurdalne rzeczy i abstrakcyjny humor. Wierzę w to, że człowiek bez ogromnej, dziecięcej wręcz wyobraźni jest wewnętrznie ubogi.

2 Responses to Anonymous’owy wielbiciel, czyli jak to człowieka ponosi w weekend

  1. rorq says:

    Nie, no zdjęcie z pawim okiem jest rewela.

  2. Pingback: Najzabawniejszy tag na YT: My boyfriend does my makeup! « Aspołeczny Szubrawiec

Skomentuj

