„PONIEWAŻ OBEJRZAŁEŚ”, czyli dobór filmów youtube’a specjalnie dla mnie

Mieliśmy ostatnio z Rorq’iem rozmowę n/t wyszukiwania informacji przez Google. Było pouczająco, wsłuchałam się w ten potoczysty monolog.

Pani kierowniczko, ale o co chodzi?

Pani kierowniczko, ale o co chodzi?

A skoro youtube połączył się teraz z Google, mamy łatwiejszy dostęp do rzeczy i informacji…

pokrewnych naszym oczekiwaniom i poprzednim wyszukiwaniom. Nie koniecznie zawsze znajdziemy od razu to, czego szukamy. Bo wuj Gógl jest mądrzejszy.

Ale do rzeczy. Ja tu nie jestem znawczynią mediów. Jednakże zdecydowałam się na ten wpis, gdy po zalogowaniu na Gmailu weszłam na youtube’a.

Skomplikowane algorytmy odpowiadają za to, by podobał mi się kanał TVN24. Bzdura. I subskrybować nie będę.

Co dalej? Wybrane dla mnie filmy. Dla-Mnie. Specjalnie.I tak: obejrzawszy Ulę Dudziak yt podpowiada mi Kalibra44, po animacji o rosyjskich naukowcach, wg wszechwiedzącego czas mi na filmik: „Jak stać się kobietą w 5 minut?”, zaś oficjalny teledysk zespołu Niwea do pieśni ludowej „Tańcz”, sprowokował internet do podesłania mi tego (przepraszam, ściszcie głośniczki):

Czy ja mam to polubić, zlajkować, kciukować, plusować czy jak?

Nie mam ochoty. Czy Wielki Brat to przewidział??

Miła niespodzianka?

po obejrzeniu:

Informacje Shari
Enneagramiczna 4w5 (aspołeczna indywidualistka). Żyję sztuką i potrzebą jej tworzenia; żywię się słodkimi, słabymi piwami (czyt.: wegetarianka). Jestem domorosłą florystką i fryzjerką. Bawią mnie absurdalne rzeczy i abstrakcyjny humor. Wierzę w to, że człowiek bez ogromnej, dziecięcej wręcz wyobraźni jest wewnętrznie ubogi.

Skomentuj

