Wyładowywanie się bez bejsbola?

To jest możliwe. Zaglądam po portalach, czytam, cóż to za niesamowite przemyślenia ludzie mają. Komentuję rzadko. I trafiam, ot, na YAFUD.pl – strona niby jak każda inna. Siada taki i wyżala się, jak mu źle. Ale czy na pewno?

Wiem, internet staje się śmietnikiem. Chyba z nobliwymi psoromi nie jestem godna polemizować. Sama zresztą nie mam siły czytać po kilka razy, że solara, że jakie to bezmózgi chodzą po świecie, że „poruchałbym”, albo inne. Więc co ja tu z yafud’em wyjeżdżam?

Ano, zwyczajnie sądzę, że jak ludzie wyleją z siebie całe te przekichane historie (o zdradach małżonka chociażby, albo głupich żartach w pracy, kosztujących wiele stresu), jakie ich spotkały, to agresja ma spory wentyl do ujścia.

W dzisiejszym świecie, by podbudować swoje morale, można iść na zakupy (co jest drogie), iść do terapeuty (co jest droższe) lub zakupić bejsbola (w cenach się nie orientuję, ale i tak kije sprzedają tylko z rękawicą), co przysparza siniaków i nierzadko prowadzi do zakrzywień czasoprzestrzennych za kratkami i „cwelem” wydzierganym nożem na czole. Można też uprawiać sporty (ale czy masz w sobie takie zen, by swojemu uke nie zlamać nogi?).

Całe szczęście, nie dotyczy mnie ani wandalizm, ani blaza na portalach społecznościowych, ani grupy wsparcia dla matek po urojonej ciąży. Ale czy nie zdarza mi się sfrustrować? Oto jeden z nietypowych i naprawdę ładnych wpisów, który mógły popełnić ktokolwiek z nas (zachowuję oryginalną pisownię):

Dzisiaj moi znajomi zabrali mi telefon i pozmieniali nazwy kontaktów na imiona bohaterów z Harrego Pottera. Mam ponad 100 kontaktów i nie mam pojęcia z kim rozmawiam. Wymieniałam smsy z Draco Malfoyem przez ostatnie cztery godziny. YAFUD

No. A taki pseudokibic z Arką Gdynia na ustach co by zrobił za to panu z Lechii Gdańsk? Obstawialibyście yafuda czy lańsko?

Informacje Shari
Enneagramiczna 4w5 (aspołeczna indywidualistka). Żyję sztuką i potrzebą jej tworzenia; żywię się słodkimi, słabymi piwami (czyt.: wegetarianka). Jestem domorosłą florystką i fryzjerką. Bawią mnie absurdalne rzeczy i abstrakcyjny humor. Wierzę w to, że człowiek bez ogromnej, dziecięcej wręcz wyobraźni jest wewnętrznie ubogi.

Skomentuj

