Kreatywnie o męczeniu buły

Takie animacje także rozkładają mnie na łopatki.

Potrzeba tworzenia jest często silniejsza od miłości do malkontenctwa. Fajnie jest zrobić coś fajnego, zamiast pisać, jakimi to jesteśmy bezmózgami (jeden o drugim). O, firefox podkreślił na czerwono „bezmózga”. Bo co to niby jest? Wirusy.

Jak widzę skwaszone ryjo-podkówki, co to się wielce wszystkiemu oburzają, mam dość. I szczerość się ze mnie wylewa. Nieco kulturalnie. A ci, co to piszczą najgłośniej, najmniej są produktywni.

Lubię takich, co to robią swoje, pożartują, pomyślą. A nie męczą bułę.  A potem ściema, że są niby wampirami energetycznymi. Jak dla mnie, to zwykle w.e. są niezwykle męczącymi nudziarzami. Czmycham przed.

Więc co to znaczy być ciekawym człowiekiem? Bo raczej nie rozchodzi się o wymuszone występy w telewizorni. Więc? Najchętniej kolekcjonowałabym spojrzenia wariatów. Masz klaser i zbierasz.

I buła nie zmęczona.

Informacje Shari
Enneagramiczna 4w5 (aspołeczna indywidualistka). Żyję sztuką i potrzebą jej tworzenia; żywię się słodkimi, słabymi piwami (czyt.: wegetarianka). Jestem domorosłą florystką i fryzjerką. Bawią mnie absurdalne rzeczy i abstrakcyjny humor. Wierzę w to, że człowiek bez ogromnej, dziecięcej wręcz wyobraźni jest wewnętrznie ubogi.

Skomentuj

